کلیه حقوق این پورتال محفوظ و متعلق به استانداری خراسان رضوی می باشد.
میز خدمت الکترونیکی
استانداری خراسان ر ضوی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹

در سامانه «سامد» صورت گرفت؛

پاسخگویی مستقیم استاندار خراسان رضوی به مطالبات مردم

استاندار خراسان رضوی با حضور در سامانه الکترونیک ارتباط مردم و دولت «سامد» به مشکلات تعدادی از هم استانی‌ها به صورت تلفنی رسیدگی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان امروز در این برنامه که در محل سالن شماره دو باهنر استانداری برگزار شد، بعد از شنیدن مشکلات مردم شریف استان بر رفع مشکلات مردم تاکید و دستورات مقتضی را صادر کرد.
استاندار خراسان رضوی از بدو به دست گرفتن سکان مدیریت استان، ارتباط بی واسطه با مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است و این امر در ۲۲ سفر شهرستانی اخیر وی به وضوح رقم خورد.
معتمدیان در حاشیه برنامه سامد طی سخنانی کوتاه اظهار کرد: مردم، ولی نعمت ما هستند و شایسته است مدیران در مقیاس کلان همواره پاسخگوی مردم و مطالبات به حق آن‌ها باشند.
وی تاکید کرد: بستر سامانه الکترونیکی سامد، فرصت خوبی برای ارتباط بی واسطه با مردم است تا هر نوع مشکلی با ما در میان گذاشته شود و بتوانیم برای برطرف سازی موانع این مشکلات چاره اندیشی کنیم.
در ادامه این جلسه طبق روال جلسات گذشته سامد، استاندار خراسان رضوی به صورت حضوری با تعدادی از مردم دیدار و گفت‌وگو کرد.
گفتنی است؛ مردم می‌توانند از طریق شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در قالب تماس با شماره ۱۱۱، ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود را بدون واسطه با مدیران مربوطه مطرح کنند.


منبع : اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی
تعداد بازدیدها : ۸۵۵


مطالب مرتبط با این موضوع :

نظری ارسال نشده است
نام :
پست الکترونیک :
شرح :
نظر :   برای ارسال نظر خود، دکمه ارسال را بزنید
کد امنیتی را وارد کنید

www.khorasan.ir